10.
Duben
2017
Dle Financial Times je ZOOT je 43. nejrychleji rostoucí evropská firma
Anglický mezinárodní deník Financial Times zveřejnil žebříček tisíce nejrychleji rostoucích evropských firem. ZOOT obsadil 43. místo a…
Novinky
Módní e-commerce platforma ZOOT rozšiřuje své cíle v rámci privátních značek. Ty se letos všechny spojily do jedné pod názvem ZOOT.lab, a ta nyní zaujímá první místo v prodejích, ve kterých poráží i světově známé brandy. Necelých 10 % prodejů značky ZOOT.lab se již uskutečňuje v zahraničí. Tváří značky se pro sezónu Podzim/Zima 2022 stala herečka Patricie Pagáčová.
ZOOT spojil všechny své privátní značky pod jednu se jménem ZOOT.lab. Zkratka “lab” znamená laboratoř a má ukázat na to, že všechny návrhy a střihy vznikají v Praze pod rukama návrhářského týmu ZOOTu.
Tváří kampaně ZOOT.lab pro podzim a zimu 2022 se stala Patricie Pagáčová, herečka známá ze seriálu Ulice a dalších televizních a filmových projektů. Focení a natáčení nové kolekce bylo plné úsměvů.
„Značka ZOOT.lab nám dělá stále větší radost. Po přehlídce na MBPFW její prodeje vystřelily a zatím se stále drží nahoře. Naši přehlídku během fashion weeku sdílelo kolem 150 influencerů a médií s dosahem okolo 2,5 milionů uživatelů. Ale zásadní je, že je značka ZOOT.lab zaujala natolik, že si ji nejen prohlédli, ale začali i okamžitě nakupovat,“ uvádí CEO skupiny Digital People Milan Polák.
Prodeje značky ZOOT.lab se hned po přehlídce na Mercedes-Benz Prague Fashion Week ztrojnásobily, což značku vyhouplo na první místa v prodejích. Teď je číslem jedna s náskokem před značkou Camaieu, kterou ZOOT kompletně převzal a zařadil do svého portfolia v únoru letošního roku.
K tvorbě značky ZOOT.lab využívá společnost obrovské množství prodejních dat, ze kterých se dá mimo jiné vyčíst, jaké střihy a materiály jsou u zákazníků nejoblíbenější. Největším tahákem jsou šaty, kterých se za letošní rok prodalo zatím 28 500 kusů. Nyní jsou v prodejích vzhledem k sezóně nejsilnější kabáty a bundy. Pro období Jaro/Léto 2023 chystá ZOOT novinku – k pánské a dámské kolekci přibude ještě módní řada pro děti.
O Digital People
Společnost Digital People, kterou většinově ovládá a řídí slovenská společnost Across e-commerce ze skupiny Across Private Investment, patří 4 módní e-shopy: ZOOT, Bibloo, Urban Store, Different. V loňském roce na tržbách překonala hranici dvou miliard korun, po odečtení vráceného zboží tržby činily 1,4 miliardy korun. Skupina se nyní hodlá soustředit především na posílení pozice v zahraničí. Zároveň pracuje na výrazném zrychlení dopravy a dalším propojování online a offline prodeje oblečení. Skupina Across Private Investments působí na Slovensku už dvacet let, jako finanční investor se angažuje v několika oblastech, především turismu a hotelnictví, zdravotnictví, realitách, energetice a e-commerce.