15.
Říjen
2018
ZOOT opět potvrdil vítězství „Velké pětky“ v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 CE
Již po devatenácté letos společnost Deloitte sestavila žebříček padesáti nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední…
Vznikli jsme v Praze a kromě Česka se soustředíme na další země Střední a Východní Evropy (pro začátek na Slovensko a Rumunsko). Věříme, že jsme rozluštili tajemství, jak dělat módu jinak. ZOOT totiž razí unikátní omni-channel koncept, který spojuje to nejlepší z online a offline světa do jednoho rychle rostoucího lovebrandu. Abychom to upřesnili – nejrychleji rostoucího retail brandu v ČR (podle Inc. Magazine). V hlavě nám neleží jen technologické inovace, ale především naši zákazníci. Okolo nich se točí všechno, co děláme. Díky tomu je náš index zákaznické spokojenosti jeden z nejvyšších na světě.
V roce 2008 založil se svou manželkou Simonou módní eshop Different. Jejich cílem bylo oživit módní ulice barvami a zajímavými značkami. Koncept barev a originálních módních kousků se v Česku osvědčil, a tak v roce 2016 začal s expanzí. Nyní působí v 9 evropských zemích – Česko, Slovensko, Rumunsko, Maďarsko, Polsko, Bulharsko, Itálie, Chorvatsko a Slovinsko. Za loňský rok dosáhl obratu kolem 100 milionů korun.
Po návratu z Velké Británie do Česka pracoval pro britskou módní značku TOPSHOP (2013-2016), kde měl na starosti skladové hospodářství, logistiku a následně řízení celé pobočky. Od roku 2016 pracuje v ZOOTu, kde původně nastavoval proces zalistování zboží a zodpovídal za obsahovou stránku webu. Po výraznějších kotrmelcích dostal za úkol nastavit projektové řízení a vnitřní organizaci firmy. Aktuálně zodpovídá za oblast rozvoje, růstu a retail.
V prostředí e-commerce se pohybuje více než 10 let. Vyzkoušel si oblast médií, výkonností agenturu i stranu klienta. Spolupracoval se společnostmi jako Ikea nebo Tescoma. V roce 2018 zakotvil v oblasti módy – nejdříve v rámci značky Urban Store, o dva roky později si pod svá křídla přibral i Bibloo a v roce 2021 také ZOOT. Jako CMO Digital People řídí marketing celé skupiny s orientací na výkonnostní marketing.
Šířit radost je běh na dlouhou trať. Ale když věříte v to, co děláte, je to ten nejšťastnější běh. ZOOT není jen o prodávání oblečení. Nabízíme našim zákazníkům i zaměstnancům hřiště, na kterém si můžou splnit ta nejtajnější přání.
Optimismus je klíč. Baví nás, co děláme, a milujeme, jak to děláme. Tím pádem si užíváme každý moment našeho života. Šíříme radost směrem k zákazníkům i mezi sebou navzájem.
Tým – jako jeden muž (a jedna žena) bojujeme proti stereotypům a každodenní rutině. Naši zaměstnanci nejsou bezchybné stroje, ale lidi s vlastní duší a stylem, kteří se nebojí tvrdé práce.
Energie je to, co nás pohání. Nejlepší myšlenky přijdou mimo pracovní dobu a někdy se zdá, že celý svět leží na našich bedrech. Naštěstí jsme srdcaři a právě z tohoto místa pochází ta nejsilnější energie, která člověka žene kupředu. Dobře to víme a řídíme se tím.
Inovace jsou něčím, v co silně věříme. Přinášet čerstvé impulsy do lidských životů je podle nás velmi důležité. Když něco vymýšlíme a tvoříme, tak máme vždy na paměti, že chceme svět (i sami sebe) posouvat s úsměvem na tváři a dělat to jinak než většina.
Kreativita z nás čiší a žene nás kupředu. Věříme, že různé maličkosti lidi rozesmějí a vytrhnou je z každodennosti, a proto si s nimi každý den dost vyhrajeme. Nakonec, my všichni bychom si měli víc hrát a stále (se) něčím překvapovat. A tak chodíme, tancujeme, zpíváme a kreslíme tak, abychom věci viděli v jiném světle, než se zdají být.
Seznamte se se ZOOTem, omni-channel konceptem, který šíří radost.