06.
Prosinec
2023
ZOOT vyzývá: Vánoce nejsou jen o povinnostech, ale o vašich přáních
„Proměňte chaos v pohodu a nadělte si nekonečně pohodové Vánoce.” To je motto a poselství…
Novinky
V březnu 2016 spustil ZOOT novou sekci, v rámci které nabízí prémiovější značky. Na celkovém obratu společnosti by se měla PREMIUM sekce za rok 2016 podílet 7 – 10%, v následujícím roce 2017 by pak měla dosáhnout 10-15%.
Prémiová sekce vznikla jako součást strategie o udržení kvalitní nabídky. „Snažíme se našim zákazníkům nabídnout co nejlepší nákupní zážitek, s tím souvisí i rozšiřující se nabídka. Zároveň je to pro nás cesta, jak získat nové zákazníky,“ říká Kamila Říhová, ředitelka nákupu. V současné době spadá do nově otevřené sekce cca 18 značek, zahrnující pánské i dámské brandy. Řadí se mezi ně například Gant, French Connection, Tommy Hilfiger, J.Lindeberg a nově také KARL LAGERFELD a další. Sekce se bude postupně rozšiřovat o další zvučná jména. „Vzhledem k osvědčenému konceptu ZOOTu a možnosti si objednané zboží předem vyzkoušet jasně vidíme, že jsou u nás zákazníci ochotni nakupovat i dražší kousky,“ doplňuje Kamila Říhová.
Trendy v online nakupování prémiových značek
ZOOT působí kromě České republiky také na Slovensku a od listopadu 2015 také v Rumunsku. „Zatímco Češi utrácí ze svých příjmů cca 2,7% za módu, Slováci a Rumuni utratí výrazně přes 4%. V rámci CEE se tak očekáváme nárůst kupní síly a zvýšený zájem o prémiové značky,“ říká ředitelka nákupu, Kamila Říhová.
Poslední květnový týden byla na ZOOTu nově spuštěna vlastní značka jednoho z nejuznávanějších a nejvlivnějších návrhářů druhé poloviny 20. století, Karla Lagerfelda. K mání bude také na slovenském i rumunském ZOOTu. „V nabídce se kromě kabelek, objeví také šaty, trička a doplňky v podobě přívěsků a klíčenek. V současné době jsme jediní, kdo na českém trhu značku KARL LAGERFELD prodává,“ dodává Kamila Říhová.
Značka KARL LAGERFELD sídlící v pařížské čtvrti Saint-Germain-des-Prés je známá osobitým stylem a kvalitou. Mezi její hlavní produkty patří kolekce ready-to-wear pro muže a ženy, kabelky, hodinky a brýle, přičemž během roku 2016 spustí i první dětskou kolekci.