27.
Říjen
2017
International performace marketing awards 2017: ZOOT a VIVnetworks jako vítězové kategorie
24-25. října 2017 proběhlo v Londýně slavnostní vyhlášení cen v soutěži International Performace Marketing Awards 2017. Ocenění obdrželi…
Novinky
ZOOT ve své nové kampani, která poběží až do konce léta, vyhlašuje novou výzvu. Do kampaně #proctonezkusit zapojí veřejnost i známé osobnosti. Kromě České republiky poběží také na Slovensku a v Rumunsku.
„Život je o zkoušení nových a nepoznaných věcí. Ke každé kampani přistupujeme s nadhledem a snažíme se o přesah do běžného života. Aktuální kampaň #proctonezkusit je o výzvách, posouvání hranic a zkoušení nových věcí nejen v životě, ale i na ZOOTu. Primárním cílem je představit koncept našich Výdejen radosti a více přiblížit jejich fungování,“ říká Pavlína Louženská, marketingová manažerka ZOOTu.
Podpora kampaně poběží na výdejnách, bannerech i sociálních sítích. Bannerové plochy budou věnované Výdejnám radosti, kdy budou zákazníkům přiblíženy jejich výhody. ZOOT zapojil do kampaně blogery, na webu poběží speciální inspirační stylingové kolekce, facebook a instagram budou plné výzev v duchu claimu #proctonezkusit typu „Zkuste si den bez telefonu“, „Jděte do práce bez make-upu“, do kterých ZOOT zapojí své fanoušky. V ulicích Prahy bude zároveň probíhat akce „Rychlý hadry“, kdy budou kolemjdoucí vyzýváni k výměně jejich oblečení za ZOOTí a v případě, že to udělají, mohou si oblečení nechat.
Zajímavým prvkem kampaně bude i zapojení známých tváří jako Berenika Kohoutová, Kristýna Boková, Hugo Toxx a další. Osobnosti projdou stylistickou proměnou, obléknou si outfity, které běžně nenosí a naplní tak smysl kampaně #proctonezkusit. Výstupem budou fotky a rozhovory, které se objeví na webu stories.zoot.cz a v novém čísle časopisu ZOOT.
Celá kampaň vznikla in-house v rámci marketingového teamu ZOOT.