07.
Říjen
2022
Nejprodávanější značkou na ZOOTu je privátní ZOOT.lab. Tváří se stala Patricie Pagáčová
Módní e-commerce platforma ZOOT rozšiřuje své cíle v rámci privátních značek. Ty se letos všechny…
Novinky
Drapers Digital Forum, konference celého módního světa diskutujícího o tématech jako ecommerce, multichannel, sociální sítě, web a mobilní telefony, se uskutečnil 28. dubna 2016 v Londýně. Neuvěřitelní řečníci, mnoho tipů, příběhy o úspěchu a jiné důležité informace, které pomohou každému retailerovi a značce, jež se musí vypořádat se strategickými rozhodnutími a výzvami dennodenního řízení úspěšné #FashionEcommerce společnosti.
Pavlína Louženská, marketingová ředitelka ZOOTu, byla pozvána, aby promluvila obecně o e-commerce ve fashion odvětví a představila unikátní „omnichannel“ koncept ZOOTu.
„Důležité je respektovat místní nálady a chutě, na míru přizpůsobit oblečení tomu, co zákazníci v dané zemi chtějí,“ vysvětlila na Digital Forum Pavlína Louženská, marketingová ředitelka. „ Nemyslím si, že lidé chtějí věci jednoduše jen nakupovat – chtějí věci zažít, a proto je content nesmírně důležitý. Když kupujete image, kupujete vlastně svůj sen.“
Petr Ladžov, finanční ředitel ZOOTu, je dalším z oslovených řečníků na jiné Drapers konferenci – Drapers Operations Forum 2016, který se v Londýně uskuteční 14. Června 2016.