Novinky

Novinky ZOOT ve vánoční kampani navazuje na filmový koncept, Nikol Leitgeb si zahrála princeznu i zloducha

15.
Prosinec
2022

ZOOT ve vánoční kampani navazuje na filmový koncept, Nikol Leitgeb si zahrála princeznu i zloducha

ZOOT spustil vánoční kampaň, jejíž tváří se stala opět influencerka Nikol Leitgeb, která je současně také ambasadorkou e-shopu. Letos se společně sse svým manželem převtělili do několika vánočních postav, které s vtipem komunikují hlavní ZOOTí výhody. Součástí kampaně je také personalizované video s přáním hezkých vánočních svátků.

  1. 12. 2022 Praha I ZOOT spustil vánoční kampaň v hlavních rolí s influencerkou Nikol Leitgeb a jejím manželem Petrem. Společně se převtělují do postav spjatými právě s vánočním obdobím. Kampaň má za cíl podporovat stažení ZOOTí mobilní aplikace, ve které zákazníci až do Štědrého dne najdou 25 % extra slevu a další výhody.

Po slevovém šílenství Black Friday jsme chtěli ve vánoční kampani komunikovat hlavně naše propojení toho nejlepšího z online a offline světa nákupu módy. Tedy ve vizuálech upozorňujeme na možnost zkoušení rovnou při vyzvednutí, nás módní expres, což je opravdu rychlá doprava módních kousků domů nebo do ZOOT kabinek a našich obchodů. Už na focení jsme si byli jistí, že výsledek bude super a našim zákazníkům vyčaruje úsměv na tváři. Chceme tak říci, že české Vánoce jsou kouzelné,” přiblížil ředitel ZOOTu Milan Polák. 

Kampaň je k vidění od konce listopadu v outdooru na billboardech, CLV, v metru a tramvajích, na internetu, na webu, sociálních sítích, v ZOOT.kabinkách a také v nově otevřených prodejnách ZOOT v Praze, Brně, Českých Budějovicích a v Plzni. Komunikace je vždy přizpůsobena místu, kde se plochy nachází, a tak například v okolí Václavského náměstí navádí kolemjdoucí do obchodu. Na nápadu na kampaň firma pracovala externě s Konektor Social.

Po uzavření objednávky na webu a ve svém mailingu zákazníci také poprvé najdou personalizované video, kde jim CEO Milan Polák osobně přeje hezké Vánoce. Natáčení videa si vyžádalo mnoho času – celkem musel produkční tým natočit 300 verzí pozdravů podle nejpoužívanějších českých jmen. Video pracuje i s dalšími informacemi, které o zákaznících má – např. produkty z jejich objednávky