27.
Září
2018
Pololetní zpráva ZOOT a.s
Níže zveřejňujeme neauditovanou pololetní zprávu ZOOT a.s. za období od 1.1.2018 do 30.6.3018.
Novinky
ZOOT ve vánoční kampani navazuje na filmový koncept, Nikol Leitgeb si zahrála princeznu i zloducha
ZOOT spustil vánoční kampaň, jejíž tváří se stala opět influencerka Nikol Leitgeb, která je současně také ambasadorkou e-shopu. Letos se společně sse svým manželem převtělili do několika vánočních postav, které s vtipem komunikují hlavní ZOOTí výhody. Součástí kampaně je také personalizované video s přáním hezkých vánočních svátků.
„Po slevovém šílenství Black Friday jsme chtěli ve vánoční kampani komunikovat hlavně naše propojení toho nejlepšího z online a offline světa nákupu módy. Tedy ve vizuálech upozorňujeme na možnost zkoušení rovnou při vyzvednutí, nás módní expres, což je opravdu rychlá doprava módních kousků domů nebo do ZOOT kabinek a našich obchodů. Už na focení jsme si byli jistí, že výsledek bude super a našim zákazníkům vyčaruje úsměv na tváři. Chceme tak říci, že české Vánoce jsou kouzelné,” přiblížil ředitel ZOOTu Milan Polák.
Kampaň je k vidění od konce listopadu v outdooru na billboardech, CLV, v metru a tramvajích, na internetu, na webu, sociálních sítích, v ZOOT.kabinkách a také v nově otevřených prodejnách ZOOT v Praze, Brně, Českých Budějovicích a v Plzni. Komunikace je vždy přizpůsobena místu, kde se plochy nachází, a tak například v okolí Václavského náměstí navádí kolemjdoucí do obchodu. Na nápadu na kampaň firma pracovala externě s Konektor Social.
Po uzavření objednávky na webu a ve svém mailingu zákazníci také poprvé najdou personalizované video, kde jim CEO Milan Polák osobně přeje hezké Vánoce. Natáčení videa si vyžádalo mnoho času – celkem musel produkční tým natočit 300 verzí pozdravů podle nejpoužívanějších českých jmen. Video pracuje i s dalšími informacemi, které o zákaznících má – např. produkty z jejich objednávky