Novinky

Vydané tiskové zprávy ZOOT v nové kampani ukazuje všechny novinky

13.
Červen
2022

V květnu módní platforma ZOOT spustila novou kampaň, která postupně představuje všechny chystané novinky, na které se zákazníci mohou těšit. Do kampaně se zapojí řada známých tváří, influencerů, ale i běžných žen, mužů a dětí. Hlavními komunikačními linkami je rychlá doprava, nově zařazený sortiment pro muže i děti, aplikace nebo TikTok.

ZOOT do letní sezony vstupuje s velkou kampaní, jejíž produkci kompletně zaštítil interní tým. Kampaň míří na všechny online kanály, do tiskovin, rádia, na letáky i do OOH včetně atraktivních forem v podobě rámečků v metru a celopolepů dopravních prostředků. Do kampaně jsou zapojení také všichni ZOOTí influenceři. 

V metru testujeme naši novou produktovou kampaň s QR kódy, kde stačí u produktu, který vás zaujme, namířit mobilem a bleskově nakoupit. Třeba naši žlutou ZOOTí tramvaj, která už je ikonická, nově přelepujeme vizuálem obsahujícím i naše nové kategorie pro muže a děti”, řekl nám Milan Polák, CEO Digital People a.s., která kromě ZOOTu vlastní ještě e-shopy BIBLOO, Urban Store a Different.

Kampaň se nesoustředí pouze na akvizici nových zákazníků, ale cílí rovněž na samotné zákazníky ZOOTu, kterých je už 1,2 milionu. ZOOT novou kampaní chce představit sortiment více než 1 milionu kusů módy, bot, dopľnků nebo produktů v sekci kosmetika a zdraví. “Zvětšení sortimentu je významné. Ještě minulý rok měl ZOOT skladem asi 300 tisíc kusů a nyní jsme na téměř 4násobku. Navíc mnohem větší procento tvoří módní kousky pro muže a děti” říká Polák. 

Návrat humoru i sortimentu pro celou rodinu

Kampaň startuje komunikací návratu a naplnění pánské sekce módy a doplňků ze sloganem “ZOOT se pochlapil”. V červnu následuje spuštění sekce pro děti se sloganem “ZOOT prodává děti. Zn.: Nové!”. Pro ženy se po covidu vrací na výsluní velká “Šatová smršť”.

Chceme se stát v myslích našich zákazníků prvním místem, které je napadne, když chtějí nakoupit svým dětem. A rovnou se omluvit pánům, že jsme na ně poslední roky moc nemysleli, což se teď kompletně mění,” doplňuje Polák.

Zkoušení v Praze do pár hodin

Z předností ZOOTu bude v kampani komunikována významně zrychlená doprava. Například v prodejně na Václavském náměstí mohou zákazníci zkoušet objednané oblečení rovnou při vyzvednutí už v ten samý den. Díky spojení skladů do jednoho velkého v Říčanech u Prahy se zároveň zkrátila lhůta pro doručování domů.

Jako další novinka se v kampani objeví mobilní aplikace ZOOT, která disponuje mnoha zajímavými vychytávkami pro rychlý a snadný nákup. Dále na zákazníky čeká rozšíření nabídky o sekce sportovního a outdoorového oblečení.

ZOOT jde za mladými

Pro efektivní zasažení mladší cílové skupiny ZOOT nově vstupuje také na platformu TikTok. Hned na úvodní část kampaně rovnou zapojuje 10 předních českých TikTokerů včetně Anny Purič, Denisy Polákové nebo Denisy Grossové. Do kampaně se zapojili mimo jiné formou natáčení Tik Tok videí v ateliérech ZOOTu. 

O kampani:

  • Kreativní koncept:  ZOOT
  • Produkce: ZOOT
  • Brand manager: Klára Černá, Milan Polák
  • Marketing manager: Katarína Gelačáková
  • Mediamix: OOH, radio, print, on-line, retail, sociální média, influenceři

Vizuály kampaně:

https://drive.google.com/drive/folders/1MD_lAYyb-vNEFBaOU7r-bB8iMkliTyQK?usp=sharing