09.
Květen
2019
Oznámení o povolení reorganizace a usnesení městského soudu
Oznamení o povolení reorganizace ZOOT a dalších plánovaných krocích. Soud povoluje řešení úpadku dlužníka reorganizací.
Novinky
Jak bude vypadat Black Friday na ZOOTu v roce 2023? Na otázky odpovídá CMO Jaroslav Kaucký.
V jakém termínu poběží na ZOOTu Black Friday slevy?
Naši zákazníci se mohou těšit na kampaně spojené s Černým pátkem již od začátku listopadu. Kampaň bude samozřejmě gradovat do oficiálního termínu.
Jaká bude průměrně sleva na Black Friday a na kolik procent zboží se bude vztahovat? Je to více než loni, o kolik?
Maximální slevy, které připravujeme pro zákazníky budou až 70 %. V průběhu samotné kampaně chceme zákazníkům v exkluzivních časově omezených kampaních nabídnout možnost najít ve slevě postupně většinu produktů.
Jak je na tom letošní rok co se týče nabídky zboží v Black Friday slevách oproti těm předchozím?
Skladba zboží jako taková se dramaticky nemění, výhodou pro zákazníky ovšem bude letošní dlouhé léto, které posunulo poptávku po zimním oblečení, které tak ve větší míře najdou právě i ve slevových akcích v rámci Black Friday.
Jak se vyvíjí zájem zákazníků o tuto akci?
Jedná se o jedno z nejfrekventovanějších období z hlediska poptávky a návštěvnosti e-shopů, ale i kamenných obchodů. Myslím, že zákazníci si již na tuto akci zvykli a obzvláště v komplikovanější makroekonomické situaci na trhu bude zájem v letošním roce rekordní.
O kolik % očekáváme na ZOOTu vyšší tržby než je běžné?
Některé dny narostou oproti běžným dnů i ve stovkách %.
Zvedá se ve slevové akci neúměrně podíl vratek?
Průměr vratek se v rámci slevové akce dramaticky nemění.
Tvoří nákupy během Black Friday významnou část celoročních tržeb ZOOTu?
Celý poslední kvartál je v našem oboru klíčový pro úspěch či neúspěch celého roku. A jako takový tvoří poslední kvartál téměř 50 % z celoročních tržeb.
Co nejčastěji zákazníci nakupují?
Skladba prodejů dramaticky nevybočuje z běžných standardů, jen roste na objemu. Samozřejmě se každý rok objeví několik bestsellerů, které jsou nadmíru úspěšné a v rámci naší nabídky se nejčastěji jedná o boty, šaty nebo bundy.
Plánujeme na ZOOTu nějakou slevovou akci i na Cyber Monday?
Ano, jako již tradičně ukončujeme v rámci Cyber Monday celou Black Friday kampaň.
Očekáváme letos úspěšnější Black Friday než loni? O kolik přibližně?
Letošní Black Friday očekáváme mírně silnější než v loňském roce na úrovni nárůstu 10-30 %.
Kolika procenty se akce podílí na tržbách za celý rok?
Tato akce je pro nás velmi důležitá pro úspěch celého Q4, což je pochopitelně z pohledu tržeb klíčová část roku. Samotná akce Black Friday se podílí na celoročních tržbách cca 15 %.