24.
Únor
2016
ZOOT potvrzuje nástup módy online. Loni prodal oblečení téměř za půl miliardy
ZOOT, internetový obchod s módou, v roce 2015 dosáhl rekordních tržeb ve výši 450 milionů…
Novinky
Jarní kampaň ZOOTu v koprodukci s agenturou GinFizz a partnerem Twisto I Bez retuší vám to sluší získala první místo v prestižní marketingové soutěži WebTop100 v kategorii Influencer marketing. Kampaň v několika spotech ukázala vyšperkovanou instagramovou fotku společně s realitou jejího vzniku. Na kampani se podíleli influenceři Nikol Leitgeb, 2ontheway, Kokinečka, Michal Gajdosech a Lucie Feriková.
Jarní kampaň ZOOTu, která si dala za cíl ukázat realitu, jež se skrývá za dokonalými fotkami na Instagramu zaujala veřejnou porotu WebTop100 a za skvělý nápad i exekutivu získal tým 1. místo v soutěžní kategorii Influencer marketing. Hlubším poselstvím kampaně bylo upozornit na rozdílnost světa, který vidíme prostřednictvím instagramových fotek a toho skutečného.