04.
Srpen
2022
ZOOT spustil shop-in-shop zachráněné značky Orsay
Od července letošního roku je móda Orsay online k dostání na ZOOTu. Pro její prodej…
Novinky
Největší český online obchod s módou ZOOT, má od 1. března 2018 nového šéfa marketingu. Povede ho Martin Komora, který tak ve funkci nahradí Jiřího Caudra.
Martin Komora byl od února 2016 na pozici Senior Marketing Managera ve společnosti O2 Czech Republic, kde měl na starosti řízení komunikace segmentu mobilních služeb a prodeje mobilních telefonů. V červnu 2017 nastoupil do ZOOTu jako Strategic Marketing Manager. Po odchodu Jiřího Caudra ho nahradil ve funkci a stal se tak novým šéfem marketingového oddělení.
“V roce 2018 nás čeká velký kus práce v oblastech, které budou klíčové pro každého e-commerce obchodníka na trhu. V marketingu se budeme soustředit na personalizovanou a zákaznicky orientovanou komunikaci. Hlavním cílem bude ještě více seznámit zákazníky s naším unikátním způsobem nákupu módy,“ říká Martin Komora.
Jiří Caudr, který na pozici šéfa marketingové komunikace ZOOTu působil od 1. března 2017, z firmy odchází a bude se nadále věnovat svým projektům. „Martin je v ZOOTu více než půl roku, což vnímám při jeho nástupu na novou pozici jako jednu z velkých výhod. Dobře zná svůj team i chod firmy,“ dodává Jiří Caudr.
Martin Komora je novým šéfem marketingu