21.
Leden
2015
ZOOT získal od 3TS investici 150 milionů, čeká jej další rekordní rok
Největší český online e-shop s módou ZOOT představil nového investora, který má firmě letos pomoci…
Novinky
Každoroční soutěž firemních médií Zlatý středník se letos konala již po patnácté. Během slavnostního vyhlášení, které proběhlo 20. dubna 2017 v hotelu Marriott, bylo rozdáno 14 zlatých ocenění v celkem 16 kategoriích. Vítěze jednotlivých kategorií vybírala nezávislá porota složená z předních odborníků z oboru komunikace, marketingu a PR.
Časopis ZOOT získal hned dvě ocenění. Zvítězil v kategorii „Nejlepší B2C časopis a noviny“ a v kategorii „Nejlepší firemní periodikum v sektoru: Retail a FMCG“ obsadil druhé místo.
„Z ocenění máme samozřejmě obrovskou radost, jelikož je ro nás důkazem toho, žeto, co děláme, děláme dobře. Navíc časopis nevnímáme jen jako marketingový nástroj k prezentaci módních kousků a budování identity, ale také výborné místo pro vyprávění příběhů, které vyprávíme po svém. A právě příběhy jsou to, co nás baví nejvíc,“ říká Thea Kučerová, šéfredaktorka časopisu.
Časopis ZOOT vychází od dubna 2015 v celkem třech zemích. Na české, slovenské a rumunské verzi, které dohromady čítají přes více než 180 stran, pracuje 15 lidí. Časopis je tištěn v 87 000 kopiích každé dva měsíce. Na titulkách se objevují významné osobnosti jednotlivých zemí. V Čechách proběhla spolupráce například s Aňou Geislerovou, Davidem Kollerem, Vojtou Dykem a dalšími.
Kromě rozsáhlé distribuční sítě, která jen v ČR čítá přes 400 míst jako kavárny či fitness centra si ho zákazníci mohou vyzvednout na celkem 39 Výdejnách radosti – 20 českých, 10 slovenských a 9 rumunských.
Tištěnou verzi, která je rovněž dostupná na zoot.cz/casopis, v Čechách doplňuje také online blog – www.storie.zoot.cz.