10.
Únor
2017
ZOOT spolupracuje se Seznam.cz a neziskovou organizací Člověk v tísni
Praha, 10. února 2017 – U příležitosti 25. výročí připojení k internetu v České republice se dobročinný…
Novinky
Každoroční soutěž firemních médií Zlatý středník se letos konala již po patnácté. Během slavnostního vyhlášení, které proběhlo 20. dubna 2017 v hotelu Marriott, bylo rozdáno 14 zlatých ocenění v celkem 16 kategoriích. Vítěze jednotlivých kategorií vybírala nezávislá porota složená z předních odborníků z oboru komunikace, marketingu a PR.
Časopis ZOOT získal hned dvě ocenění. Zvítězil v kategorii „Nejlepší B2C časopis a noviny“ a v kategorii „Nejlepší firemní periodikum v sektoru: Retail a FMCG“ obsadil druhé místo.
„Z ocenění máme samozřejmě obrovskou radost, jelikož je ro nás důkazem toho, žeto, co děláme, děláme dobře. Navíc časopis nevnímáme jen jako marketingový nástroj k prezentaci módních kousků a budování identity, ale také výborné místo pro vyprávění příběhů, které vyprávíme po svém. A právě příběhy jsou to, co nás baví nejvíc,“ říká Thea Kučerová, šéfredaktorka časopisu.
Časopis ZOOT vychází od dubna 2015 v celkem třech zemích. Na české, slovenské a rumunské verzi, které dohromady čítají přes více než 180 stran, pracuje 15 lidí. Časopis je tištěn v 87 000 kopiích každé dva měsíce. Na titulkách se objevují významné osobnosti jednotlivých zemí. V Čechách proběhla spolupráce například s Aňou Geislerovou, Davidem Kollerem, Vojtou Dykem a dalšími.
Kromě rozsáhlé distribuční sítě, která jen v ČR čítá přes 400 míst jako kavárny či fitness centra si ho zákazníci mohou vyzvednout na celkem 39 Výdejnách radosti – 20 českých, 10 slovenských a 9 rumunských.
Tištěnou verzi, která je rovněž dostupná na zoot.cz/casopis, v Čechách doplňuje také online blog – www.storie.zoot.cz.