02.
Duben
2017
ZOOT spolupracuje s modelkou Kateřinou Sokolovou
2.4. je mezinárodní den autismu a právě tento den spustil dobročinný projekt DOBRO. největšího českého…
Novinky
ZOOT. NĚCO k Vánocům.
ZOOT v polovině října odstartoval kampaň, která nabídne Čechům a Slovákům NĚCO k Vánocům. Poprvé v historii vypsal ZOOT tendr na kreativní agenturu. “Dosud vznikaly všechny kampaně ZOOTu interně, ale rapidním růstem jsme hledali nový pohled z venku a dlouhodobého partnera k definici značky. 2FRESH přinesli nejenom vítězný nápad, ale i přístup skrze human-centered design, který je nám velmi blízký,“ vysvětluje Pavlína Louženská, marketingová ředitelka ZOOTu. Agentura 2FRESH v úzké spolupráci s interním teamem ZOOTu vytvořili kampaň „ZOOT. NĚCO k Vánocům“. „Nápad vyšel z uživatelského průzkumu, kdy nejčastější odpověď na dotaz „Co chcete k Vánocům?“ začínala slůvkem Něco. Něco na sebe, něco praktického, něco na zahřátí,“dokresluje Tomáš Urbánek, kreativní ředitel 2FRESH.
Ani v dalších částech kreativního procesu se nezapomínalo na názory zákazníků. Výzkum dále rozhodl mezi dvěma různými verzemi televizních spotů. “Cílem výzkumu často není přijít na něco převratného, ale inspirovat se, získat cenné podněty. Ty je však nutné opravdu zohlednit a nenechat nad nimi převládnout kreativní ego,” dodává Tomáš Urbánek. Výzkum byl stěžejní pro kreativu i účast agrentury v tendru: “Do tendru chodíme, jen když klient souhlasí s tím, že uděláme výzkum, a je ochotný s námi úzce spolupracovat. Se ZOOTem to vyšlo,“ vysvětluje Markéta Freiwilligová, account directorka 2FRESH.
První fáze běží od 17.10. 2016 do konce října a zahrnuje rádiové spoty a televizní sponzorské vzkazy v rámci Prima Group, Nova group a na Óčku. Rádiové spoty cílené na Prahu a Brno, poběží Na Evropě 2, Frekvenci 1 a Rádiu Krokodýl. Komunikace se soustředí na hlavní benefity ZOOTu. V Praze a nově i v Brně a Bratislavě dodává ZOOT objednávky ještě ten samý den. Dlouhodobě potom zákazníkům nabízí komfort Výdejen Radosti po celé ČR a SK, dopravu zdarma a 90 dní na vrácení.
Druhá fáze odstartuje na začátku listopadu třemi příběhy, které ZOOT natočil s mladým režisérem Adamem Vopičkou. 360° kampaň poběží na interních i externích kanálech, včetně TV. „Kampaň jsme letos rozdělili na dvě části. První fáze neskloňuje slovo Vánoce, nepoužívá vánoční motivy ani nenabádá k včasnému shánění dárků, ale věnuje se benefitům, které ZOOT nabízí. Druhá fáze rozvíjí linku NĚCO k Vánocům a akcentuje nabídku 300 značek a 300 000 kousků skladem,“ předestírá Pavlína Louženská.