13.
Červen
2022
ZOOT v nové kampani ukazuje všechny novinky
V květnu módní platforma ZOOT spustila novou kampaň, která postupně představuje všechny chystané novinky, na…
Novinky
Podle žebříčku Deloitte Technology Fast 50, který sleduje růst technologických firem ve střední a východní Evropě, patří ZOOT do první desítky těch nejúspěšnějších.
Fakt, že mladé softwarové firmy nebo e-shopy ze střední a jihovýchodní Evropy zažívají v posledních letech raketový růst, dokládají výsledky žebříčku Technology Fast 50, který letos již po sedmnácté sestavila firma Deloitte na základě obchodních informací z 11 zemí střední a jihovýchodní Evropy. Českou republiku reprezentovalo sedm firem, přičemž největší český online obchod s módou ZOOT, obsadil šesté místo.
Pro kvalifikaci do hlavního žebříčku Technology Fast 50 museli účastníci splnit několik kritérií včetně ročních výnosů společnosti dosahujících minimálně 50 tisíc eur v každém roce v posledních čtyřech letech, sídlo firmy v jedné ze zemí střední a východní Evropy či vlastnickou strukturu, která vylučuje většinově vlastněné dceřiné společnosti strategických subjektů.