15.
Září
2016
ZOOT nabízí službu osobního stylisty
Znáte ten pocit, když stojíte před plnou skříní, ale prostě nemáte co na sebe? ZOOT…
Novinky
Drapers Digital Forum, konference celého módního světa diskutujícího o tématech jako ecommerce, multichannel, sociální sítě, web a mobilní telefony, se uskutečnil 28. dubna 2016 v Londýně. Neuvěřitelní řečníci, mnoho tipů, příběhy o úspěchu a jiné důležité informace, které pomohou každému retailerovi a značce, jež se musí vypořádat se strategickými rozhodnutími a výzvami dennodenního řízení úspěšné #FashionEcommerce společnosti.
Pavlína Louženská, marketingová ředitelka ZOOTu, byla pozvána, aby promluvila obecně o e-commerce ve fashion odvětví a představila unikátní „omnichannel“ koncept ZOOTu.
„Důležité je respektovat místní nálady a chutě, na míru přizpůsobit oblečení tomu, co zákazníci v dané zemi chtějí,“ vysvětlila na Digital Forum Pavlína Louženská, marketingová ředitelka. „ Nemyslím si, že lidé chtějí věci jednoduše jen nakupovat – chtějí věci zažít, a proto je content nesmírně důležitý. Když kupujete image, kupujete vlastně svůj sen.“
Petr Ladžov, finanční ředitel ZOOTu, je dalším z oslovených řečníků na jiné Drapers konferenci – Drapers Operations Forum 2016, který se v Londýně uskuteční 14. Června 2016.