01.
Říjen
2018
ZOOT dosáhl v prvním pololetí 2018 10% růstu tržeb. Prodej módy ovlivnilo počasí.
ZOOT, česká jednička v prodeji módy online, dosáhl v první polovině roku 2018 ve srovnání se stejným…
Novinky
Největší český online obchod s módou ZOOT spustil tradiční kampaň #jsemsrdcar. Ta vznikla jako odpověď na jednodenní masové oslavy Svatého Valentýna. „Den srdcařů“ (11. 2.) již čtvrtým rokem oslavuje a hlavně spojuje všechny, kdo mají srdce na pravém místě a svými dobrými skutky to dokazují 365 dní v roce. Letošní kampaň bude probíhat 3. – 14. 2. 2017 ve spolupráci s neziskovou organizací Loono. Na webu bude k mání také speciálně navržená srdcařská kolekce.
„Půjde o digitální kampaň, která využije kromě tradičních kanálů i Instagram Stories a live stream s jednou z tváří značky youtuberem Martinem Vévodou. ZOOT vytvořil limitovanou edici triček s nápisem #jsemsrdcar, která budou v prodeji od 3. 2. 2017,“ popisuje kampaň Lenka Wehrenberg, která má na starosti kreativu obchodu.
Za každou fotografii srdce/hrudníku na Instagramu sdílenou s hashtagem #jsemsrdcar věnuje ZOOT 10 Kč neziskové organizaci Loono na jejich kampaň proti kardiovaskulárním chorobám, kam také poputuje část zisku z prodeje vlastní kolekce ZOOT Originál.
„S neziskovkovou organizací Loono spolupracujeme dlouhodobě. Kolekce #prsakoule byla v rámci našeho dobročinného projektu DOBRO jedna z nejúspěšnějších. Proto s nimi rádi spolupracujeme i na dalším projektu,“ dodává Lenka Wehrenberg.
„Po úspěšné kampani #prsakoule spustímě v květnu crowdfundingovou osvětovou kampaň,věnovanou kardiovaskulárním chorobám a jejich prevenci. Je skvělé, že nás ZOOT podpoří v její přípravě,“ říká Kateřina Vacková, zakladatelka neziskové organizace Loono.
Na speciálně vytvořené stránce https://www.zoot.cz/jsemsrdcar najdou zákazníci inspiraci na dárky od srdce.