04.
Srpen
2022
ZOOT spustil shop-in-shop zachráněné značky Orsay
Od července letošního roku je móda Orsay online k dostání na ZOOTu. Pro její prodej…
Novinky
Největší poradenská a auditorská firma v České republice KPMG, zkoumala stav české zákaznické zkušenosti. Sběr dat pro studii „Fair play: 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku 2017“ probíhal v první čtvrtině roku 2017 na pětitisícovém vzorku populace. Respondenti hodnotili celkem 220 značek v devíti odvětvích.
ZOOT v žebříčku nejoblíbenějších firem v České republice z pohledu zákaznické spokojenosti obsadil celkem dvacáté místo. Odvětví retailu obsadilo celkově druhé místo z devíti.
„Velice vážíme ocenění a jsme rádi, že nás lidé takto vnímají. Zároveň je to pro nás závazek snažit se neustále zlepšovat. ZOOT je postaven na zákaznickém servisu a my se vždy snažíme nabídnout našim zákazníkům něco víc.“ říká Jiří Caudr, marketingový ředitel ZOOTu.
Ze studie vyplývá, že zákazníkům v Česku už nejde jen o cenu, ale o celkovou hodnotu, kterou za své peníze dostávají. Ze všeho nejvíc si pak váží férového přístupu a rychlé nápravy chyb.
Kompletní výsledky jsou ke stažení na www.nejlepsi.cx