27.
Srpen
2019
Novinky
Již po patnácté letos proběhlo každoroční vyhlášení výsledků Mastercard Obchodník roku. Kromě devíti oborových kategorií, byla letos vyhlášena i speciální cena Mastercard Millennials Obchodník roku 2017, jejíž vítězem se stal největší český online obchod s módou ZOOT.
ZOOT získal cenu Mastercard Millennials Obchodník roku 2017
Stanovené kategorie ocenění Mastercard Obchodník roku prochází každým rokem rozvojem. Jednou z letošních novinek bylo nové ocenění Millennials Obchodník roku. Účelem bylo vybrat obchodníka, který je u věkové kategorie 20 – 30 let oblíbený a zároveň je zde velký rozdíl mezi vnímáním prodejny u mladých respondentů ve srovnání s ostatními. Do hodnocení vstupovali proto obchodníci, kteří se u kategorie Millennials umístili na 1.–3. místě v jednotlivých kategoriích. Vítězem se pak stal obchodník, u kterého byl největší pozitivní rozdíl mezi hodnocením všemi respondenty a mileniály.
„Takového ocenění si velmi vážíme. K módě a zejména ke komunikaci s našimi zákazníky se snažíme přistupovat trochu jinak, takže toto je pro nás znamení, že nacházíme tu správnou cestu. Zákazníky mezi 20 a 30 lety nevnímáme jako extra odlišné, jsou jen více nakloněni novým technologiím a v tom jim jdeme naproti,“ říká Andrea Burgerová, PR manažerka ZOOTu.
Vítězové jednotlivých kategorií byli určeni na základě výsledků reprezentativního internetového průzkumu společnosti GfK Czech, uskutečněného na vzorku 2 000 respondentů z celé České republiky. Hodnocenými parametry bylo spontánní jmenování prodejny, počet nakupujících, míra jejich loajality prodejně a důvěra v ni a spokojenost s vybranými parametry, jako sortiment, kvalita, orientace v nabídce.