08.
Únor
2016
ZOOT jednou z nejperspektivnějších českých značek
Podle aktuální studie Ogilvy & Mather patří ZOOT do první desítky nejperspektivnějších českých značek.
Novinky
„Proměňte chaos v pohodu a nadělte si nekonečně pohodové Vánoce.” To je motto a poselství vánoční kampaně ZOOTu, která letos bojuje proti klasickému předvánočnímu shonu a stresu. Kampaň vznikla v rámci interního ZOOT ateliéru.
Tváří vánoční kampaně ZOOTu je influencerka Martina Helis, která v kampaní ztvárňuje samu sebe a hlavně téměř každou ženu, která na sebe bere roli cukrářky, uklízečky, dekoratérky, sprinterky, lovkyně… zkrátka má tolik rolí, že by je neuhrálo ani Národní divadlo. ZOOT má za cíl povzbudit ženy, aby z těchto rolí vystoupily a měly letošní Vánoce ne o tom, co se od nich očekává, ale o tom, co od nich očekávají ony samy.
Vizuály kampaně pracují s reálnými situacemi, do kterých se s nelibostí v běžném životě dostáváme, zároveň ale přinášejí návod, jak se s danou situací vypořádat. V kampani vystupuje spolu s Martinou Helis i její manžel Jakub.
“ZOOT myšlenku pohodových Vánoc podporuje nejen sloganem. Aby byly Vánoce a příprava na ně ještě jednodušší, znatelně jsme rozšířili sortiment v dárkově oblíbené kategorii home a beauty, v kategorii sport pak nabídku doplnili o sportovní náčiní značky Worqout. Díky tomu nabízíme ještě více dárků na jednom místě,” řekl CMO Jaroslav Kaucký.
Součástí kampaně je i adventní kalendář, který má za úkol přinést do předvánočního období něco pohodového, čím si zákazníci mohou zpříjemnit každý den. Denně tak na ně čeká nové překvapení v podobě slev od partnerů – třeba na pizzu, aby nemuseli náročný den po práci trávit ještě u plotny. Nebo na knihy jako únik za dobrodružstvím do jiných světů.
Kampaň je vidět od prosince na internetu a převážně na sociálních sítích. Na Instagramu si ZOOT připravil filtr s názvem „Na pohodu se ZOOTem”, kdy při sdílení vlastních pohodových chvilek se stejným hashtagem mají lidé možnost získat každý den poukaz na nákup na ZOOTu.
O aktuální vánoční kampaň se po několika letech postaral ZOOT vlastními silami. Kreativu vytvořil interní marketingový tým pod taktovkou Brand marketing managerky Kataríny Gelačákové a o produkci vizuálů a videospotů se postaralo interní Creators Studio. To letos vzniklo z říčanského ateliéru ZOOTu, který se už dlouhé roky stará o produktové fotografie. Studio slouží nejen pro interní účely, ale poskytuje své služby i pro externí klienty, a to jak v oblasti produktové fotografie, tak i pokud jde o kampaňové fotky, videa a produkci.
Vizuály kampaně: https://drive.google.com/drive/folders/1lT2F-0m20luOD96o34Vrq-RSc6KovmvS?usp=sharing