21.
Duben
2021
Jarní kampaň – bez retuší
ZOOT připravil jarní kampaň, zaměří se na realitu bez retuší
Novinky
Módní e-commerce platforma ZOOT rozšiřuje své cíle v rámci privátních značek. Ty se letos všechny spojily do jedné pod názvem ZOOT.lab, a ta nyní zaujímá první místo v prodejích, ve kterých poráží i světově známé brandy. Necelých 10 % prodejů značky ZOOT.lab se již uskutečňuje v zahraničí. Tváří značky se pro sezónu Podzim/Zima 2022 stala herečka Patricie Pagáčová.
ZOOT spojil všechny své privátní značky pod jednu se jménem ZOOT.lab. Zkratka “lab” znamená laboratoř a má ukázat na to, že všechny návrhy a střihy vznikají v Praze pod rukama návrhářského týmu ZOOTu.
Tváří kampaně ZOOT.lab pro podzim a zimu 2022 se stala Patricie Pagáčová, herečka známá ze seriálu Ulice a dalších televizních a filmových projektů. Focení a natáčení nové kolekce bylo plné úsměvů.
„Značka ZOOT.lab nám dělá stále větší radost. Po přehlídce na MBPFW její prodeje vystřelily a zatím se stále drží nahoře. Naši přehlídku během fashion weeku sdílelo kolem 150 influencerů a médií s dosahem okolo 2,5 milionů uživatelů. Ale zásadní je, že je značka ZOOT.lab zaujala natolik, že si ji nejen prohlédli, ale začali i okamžitě nakupovat,“ uvádí CEO skupiny Digital People Milan Polák.
Prodeje značky ZOOT.lab se hned po přehlídce na Mercedes-Benz Prague Fashion Week ztrojnásobily, což značku vyhouplo na první místa v prodejích. Teď je číslem jedna s náskokem před značkou Camaieu, kterou ZOOT kompletně převzal a zařadil do svého portfolia v únoru letošního roku.
K tvorbě značky ZOOT.lab využívá společnost obrovské množství prodejních dat, ze kterých se dá mimo jiné vyčíst, jaké střihy a materiály jsou u zákazníků nejoblíbenější. Největším tahákem jsou šaty, kterých se za letošní rok prodalo zatím 28 500 kusů. Nyní jsou v prodejích vzhledem k sezóně nejsilnější kabáty a bundy. Pro období Jaro/Léto 2023 chystá ZOOT novinku – k pánské a dámské kolekci přibude ještě módní řada pro děti.