27.
Říjen
2017
International performace marketing awards 2017: ZOOT a VIVnetworks jako vítězové kategorie
24-25. října 2017 proběhlo v Londýně slavnostní vyhlášení cen v soutěži International Performace Marketing Awards 2017. Ocenění obdrželi…
Novinky
Módní platforma ZOOT v rámci prvního dne pražského týdne módy uspořádala v Mystic Skateparku na Štvanici velkou módní show. Kolekce o 15 modelech inspirovaných evolucí lidského života byla speciálně připravena pouze na přehlídku a pracovala s oblečením privátní značky ZOOT.lab. Dress code na přehlídku byl úsměv a všichni se ho snažili dodržet.
V rámci první přehlídky na MBPFW ZOOT pracoval zejména s vrstvením oblečení, do nějž se promítala inspirace evolucí lidského života s neustálými proměnami, kterými člověk prochází. Jakub Feranec, jako hlavní stylista přehlídkové kolekce, vytvořil celkem 15 modelů z oblečení privátní značky ZOOT.lab. K vidění byly například dva kabáty sešité k sobě tak, že druhý vytvářel nevšední vlečku, šaty vytvořené z pěti svetrů nebo model, který kombinoval vysoký černý rolák s lehkými šaty a dlouhými žlutými rukavicemi. Za účelem kolekce vznikl také unikátní šátek v černo-žluté barevné kombinaci, který bude i v prodeji.
„Přehlídku jsme koncipovali tak, abychom ukázali, že značka ZOOT.lab je módou pro všechny a hodí se kamkoliv. Nicméně outfity jsme pro účel fashion weeku obalili velkou dávkou módní kreativity. Na MBPFW vystupujeme historicky jako první módní multi-brandový e-shop na českém trhu,“ říká brand manažerka značky ZOOT Klára Černá.
Jednou z inspirací se pro kreativní tým ZOOTu v čele s Jakubem Ferancem stalo kombinování materiálů a zajímavých doplňků, jako byla například síťovka plná žlutých citronů. „Kolekcí ukazujeme sílu brandu, a vycházíme z dominantních světových módních trendů. Prostor Ostrova Štvanice nás při tvorbě inspiroval a jeho skejtová atmosféra se do atmosféry jednoznačně promítá,“ říká Jakub Feranec, stylista a street style fotograf značky ZOOT.
Hlavním překvapením přehlídky byl krátký program v její polovině, kdy sprejer vytvořil přímo na bílé šaty modelky jednoduché graffiti. Posprejované šaty následně putují do dražby a výtěžek půjde na jeden z charitativních projektů.
Posprejované šaty si lidé také nejčastěji zkoušeli ve zkušební ZOOT.kabince na následné afterparty. Přehlídka proběhla v rámci prvního dne pražského týdne módy, 3. 9. 2022, a celá vznikla pod rukama interního kreativního týmu ZOOT.