12.
Únor
2018
BEYONCÉ DO VAŠEHO ŠATNÍKU. ZOOT PŘINESL DO ČECH TRENDY ZNAČKU IVY PARK.
ZOOT uvedl před koncem roku 2017 první kolekci trendy značky Ivy Park, jejíž zakladatelkou je…
Novinky
Módní platforma ZOOT v rámci prvního dne pražského týdne módy uspořádala v Mystic Skateparku na Štvanici velkou módní show. Kolekce o 15 modelech inspirovaných evolucí lidského života byla speciálně připravena pouze na přehlídku a pracovala s oblečením privátní značky ZOOT.lab. Dress code na přehlídku byl úsměv a všichni se ho snažili dodržet.
V rámci první přehlídky na MBPFW ZOOT pracoval zejména s vrstvením oblečení, do nějž se promítala inspirace evolucí lidského života s neustálými proměnami, kterými člověk prochází. Jakub Feranec, jako hlavní stylista přehlídkové kolekce, vytvořil celkem 15 modelů z oblečení privátní značky ZOOT.lab. K vidění byly například dva kabáty sešité k sobě tak, že druhý vytvářel nevšední vlečku, šaty vytvořené z pěti svetrů nebo model, který kombinoval vysoký černý rolák s lehkými šaty a dlouhými žlutými rukavicemi. Za účelem kolekce vznikl také unikátní šátek v černo-žluté barevné kombinaci, který bude i v prodeji.
„Přehlídku jsme koncipovali tak, abychom ukázali, že značka ZOOT.lab je módou pro všechny a hodí se kamkoliv. Nicméně outfity jsme pro účel fashion weeku obalili velkou dávkou módní kreativity. Na MBPFW vystupujeme historicky jako první módní multi-brandový e-shop na českém trhu,“ říká brand manažerka značky ZOOT Klára Černá.
Jednou z inspirací se pro kreativní tým ZOOTu v čele s Jakubem Ferancem stalo kombinování materiálů a zajímavých doplňků, jako byla například síťovka plná žlutých citronů. „Kolekcí ukazujeme sílu brandu, a vycházíme z dominantních světových módních trendů. Prostor Ostrova Štvanice nás při tvorbě inspiroval a jeho skejtová atmosféra se do atmosféry jednoznačně promítá,“ říká Jakub Feranec, stylista a street style fotograf značky ZOOT.
Hlavním překvapením přehlídky byl krátký program v její polovině, kdy sprejer vytvořil přímo na bílé šaty modelky jednoduché graffiti. Posprejované šaty následně putují do dražby a výtěžek půjde na jeden z charitativních projektů.
Posprejované šaty si lidé také nejčastěji zkoušeli ve zkušební ZOOT.kabince na následné afterparty. Přehlídka proběhla v rámci prvního dne pražského týdne módy, 3. 9. 2022, a celá vznikla pod rukama interního kreativního týmu ZOOT.