01.
Červen
2020
ZOOT spustil marketplace, pomáhá vyprodat zboží prodejců během krize
ZOOT spustil marketplace, pomáhá vyprodat zboží prodejců během krize
Novinky
Již po patnácté letos proběhlo každoroční vyhlášení výsledků Mastercard Obchodník roku. Kromě devíti oborových kategorií, byla letos vyhlášena i speciální cena Mastercard Millennials Obchodník roku 2017, jejíž vítězem se stal největší český online obchod s módou ZOOT.
ZOOT získal cenu Mastercard Millennials Obchodník roku 2017
Stanovené kategorie ocenění Mastercard Obchodník roku prochází každým rokem rozvojem. Jednou z letošních novinek bylo nové ocenění Millennials Obchodník roku. Účelem bylo vybrat obchodníka, který je u věkové kategorie 20 – 30 let oblíbený a zároveň je zde velký rozdíl mezi vnímáním prodejny u mladých respondentů ve srovnání s ostatními. Do hodnocení vstupovali proto obchodníci, kteří se u kategorie Millennials umístili na 1.–3. místě v jednotlivých kategoriích. Vítězem se pak stal obchodník, u kterého byl největší pozitivní rozdíl mezi hodnocením všemi respondenty a mileniály.
„Takového ocenění si velmi vážíme. K módě a zejména ke komunikaci s našimi zákazníky se snažíme přistupovat trochu jinak, takže toto je pro nás znamení, že nacházíme tu správnou cestu. Zákazníky mezi 20 a 30 lety nevnímáme jako extra odlišné, jsou jen více nakloněni novým technologiím a v tom jim jdeme naproti,“ říká Andrea Burgerová, PR manažerka ZOOTu.
Vítězové jednotlivých kategorií byli určeni na základě výsledků reprezentativního internetového průzkumu společnosti GfK Czech, uskutečněného na vzorku 2 000 respondentů z celé České republiky. Hodnocenými parametry bylo spontánní jmenování prodejny, počet nakupujících, míra jejich loajality prodejně a důvěra v ni a spokojenost s vybranými parametry, jako sortiment, kvalita, orientace v nabídce.