08.
Únor
2016
ZOOT jednou z nejperspektivnějších českých značek
Podle aktuální studie Ogilvy & Mather patří ZOOT do první desítky nejperspektivnějších českých značek.
Novinky
2.4. je mezinárodní den autismu a právě tento den spustil dobročinný projekt DOBRO. největšího českého online obchodu s módou ZOOT speciální kolekci, která vznikla v rámci spolupráce s nadačním fondem AutTalk modelky Kateřiny Sokolové.
Matějovi je dvanáct a miluje metro. Navrhuje trasy pro existující i smyšlená města. Podle jeho kreseb vznikla v loňském roce kolekce pro Mercedes-Benz Prague Fashion Week, kterou vytvořili módní návrháři Kateřina Geislerová, Tereza Vu a Michal Kováčik.
Na ZOOTu je od soboty 2.4. 2017 v prodeji speciální kolekce povlečení s designem linek metra, které ušily švadlenky z chráněné dílny Borůvka Praha. Výtěžek z nákupu poputuje nadačnímu fondu AutTalk.
„Ze spolupráce se ZOOTem jsem nadšená zejména proto, že díky podpoře tohoto projektu se problematika autismu v České republice zviditelní zase o trochu více,“ říká Kateřina Sokolová.