10.
Listopad
2016
ZOOT slaví v Rumunsku 1 rok. Výsledky českého retailera po 12 měsících od vstupu na rumunský trh.
Praha, 10.11.2016 V říjnu 2016 přesáhly objednávky hodnotu 500 000 EUR a odhaduje se přes…
Novinky
Největší český online obchod s módou ZOOT, bude mít od 1. března 2017 nového šéfa marketingu. Povede ho Jiří Caudr, který tak ve funkci nahradí Pavlínu Louženskou.
Jiří Caudr byl od září 2015 v čele tehdy sloučených oddělení marketingové a onlinové komunikace ve společnosti O2. Nyní mění segment a nově povede marketingové oddělení ZOOTu.
“V nákupu módy přes internet vidím obrovský potenciál a rozhodně nejsem sám, protože trh každoročně roste ve vysokých desítkách procent. Mým cílem bude nadchnout na myšlenku nakupování z pohodlí domova ještě větší množství lidí. Hlavně pomocí unikátní zákaznické propozice, kterou ZOOT ve formě výdejen radostí poskytuje, automatizace prodejních procesů a tvorby inspirativního obsahu,” říká Jiří Caudr.
Pavlína Louženská, která na pozici ředitelky marketingové komunikace ZOOTu působila dva roky, z firmy odchází. Během jejího působení vzniklo několik úspěšných kampaní, mezi ty nejvýraznější patřily #zazitveci, Něco k Vánocům nebo #proctonezkusit. “ V ZOOTu je přístup k marketingu unikátní právě díky kombinaci výkonnostních kampaní a obsahového marketingu s vlajkovou lodí v podobě vlastního tištěného časopisu. Co se týká mé pozice, chtěla jsem se přesunout do jiné role, tak je skvělé, že se nám podařilo najít Jirku, “ říká Pavlína Louženská.