29.
Duben
2019
Schůze držitelů vlastníků dluhopisů
Do konce týdne t.j. do 3. 5. 2019 oznámi ZOOT a.s. konkrétní datum svolání schůze…
Novinky
Praha, 10.11.2016
Bukurešť, 9 listopadu 2016 – Rok od vstupu na rumunský trh největší český online prodejce módy v rámci země dále expanduje. V listopadu 2015 byly otevřeny dvě Výdejny radosti v Bukurešti, jejichž síť se během ročního působení rozšířila i mimo hlavní město. V současné době má rumunský ZOOT šest výdejen v Bukurešti, po jedné ve městech Cluj a Timisoara a do konce roku 2016 obsadí město Constanta.
Jedinečný model „objednám, vyzkouším, co mi není neplatím“, dopravu zdarma, 90 dní na vrácení a výběr z více než 250 značek online využívají rumunští zákazníci již 12 měsíců. „ZOOT přinesl na rumunský trh zcela nový business model, včetně odlišného druhu komunikace se zákazníkem. Hlavním cílem v prvním roce bylo vnést značku do obecného povědomí, etablovat ji na našem trhu a představit rumunským zákazníkům zcela nový koncept nakupování módy,“ Robert Berza, Country Manager rumunského ZOOTu.
Nový business model odhalil i nové informace o rumunských spotřebitelích. Nákupu módy online jsou nakloněni nejen lidé mladší generace, jak by se dalo předpokládat. „Máme zákazníka, kterému je přes 55 let. Dosud uskutečnil více než 175 objednávek, což společnosti přineslo zisk přes 10 000 EUR,“ dodává Robert Berza. Za říjen 2016 dosáhl celkový počet objednávek hodnoty 0,5 milion EUR, tudíž jejich odhadovaná částka za 4. čtvrtletí 2016 dosahuje na 2 miliony EUR.
Součástí nabídky více něž 250 značek jsou i privátní brandy ZOOT Original, OJJU a Alchymi. Nyní je na ZOOT.ro k dispozici přes 700 nových produktů privátních značek, jejichž design je tvořen interním týmem a výroba se odehrává na různých místech Evropy.
V návaznosti na on/offline obchodní model začal ZOOT.ro po boku svých českých a slovenských „kolegů“ vydávat vlastní magazín. První číslo vyšlo v prosinci 2015 a díky nákladu přes 25 000 atakuje tento lifestylový dvouměsíčník přední příčky v počtu výtisků mezi rumunskými módními časopisy.
Ohledně plánů na rok 2017, Robert Berza, Country Manager rumunského ZOOTu, říká:
„V roce 2016 jsme spíše budovali základy bussinessu, soustředili se na budování povědomí značky. Cílem pro následující rok je zvyšovat počet zákazníků i objednávek a upevnit pozici na trhu. S tím souvisí další růst teamu, zvyšování nabídky produktů i zlepšování zákaznických služeb.“