10.
Duben
2017
Dle Financial Times je ZOOT je 43. nejrychleji rostoucí evropská firma
Anglický mezinárodní deník Financial Times zveřejnil žebříček tisíce nejrychleji rostoucích evropských firem. ZOOT obsadil 43. místo a…
Novinky
ZOOT ve své nové kampani, která poběží až do konce léta, vyhlašuje novou výzvu. Do kampaně #proctonezkusit zapojí veřejnost i známé osobnosti. Kromě České republiky poběží také na Slovensku a v Rumunsku.
„Život je o zkoušení nových a nepoznaných věcí. Ke každé kampani přistupujeme s nadhledem a snažíme se o přesah do běžného života. Aktuální kampaň #proctonezkusit je o výzvách, posouvání hranic a zkoušení nových věcí nejen v životě, ale i na ZOOTu. Primárním cílem je představit koncept našich Výdejen radosti a více přiblížit jejich fungování,“ říká Pavlína Louženská, marketingová manažerka ZOOTu.
Podpora kampaně poběží na výdejnách, bannerech i sociálních sítích. Bannerové plochy budou věnované Výdejnám radosti, kdy budou zákazníkům přiblíženy jejich výhody. ZOOT zapojil do kampaně blogery, na webu poběží speciální inspirační stylingové kolekce, facebook a instagram budou plné výzev v duchu claimu #proctonezkusit typu „Zkuste si den bez telefonu“, „Jděte do práce bez make-upu“, do kterých ZOOT zapojí své fanoušky. V ulicích Prahy bude zároveň probíhat akce „Rychlý hadry“, kdy budou kolemjdoucí vyzýváni k výměně jejich oblečení za ZOOTí a v případě, že to udělají, mohou si oblečení nechat.
Zajímavým prvkem kampaně bude i zapojení známých tváří jako Berenika Kohoutová, Kristýna Boková, Hugo Toxx a další. Osobnosti projdou stylistickou proměnou, obléknou si outfity, které běžně nenosí a naplní tak smysl kampaně #proctonezkusit. Výstupem budou fotky a rozhovory, které se objeví na webu stories.zoot.cz a v novém čísle časopisu ZOOT.
Celá kampaň vznikla in-house v rámci marketingového teamu ZOOT.