27.
Červenec
2020
ZOOT se mění na lifestylovou platformu, nově zařadil kosmetiku
ZOOT se mění na lifestylovou platformu, nově zařadil kosmetiku
Novinky
ZOOT, největší český hráč v oblasti internetového prodeje módy, meziročně více než zdvojnásobil své tržby na 451 milionů korun. ZOOT plánuje udržet stejné tempo růstu (tedy minimálně 100% navýšení obratu) i nadále, přičemž předpokládaný obrat v roce 2016 překoná hranici 1 miliardy korun.
Potvrdil raketový růst společnosti i prestižní žebříček magazínu Inc. 5000, který každoročně vyhodnocuje nejrychleji rostoucí firmy v rámci Evropy. Mezi 5000 nejrychleji rostoucími evropskými společnostmi ZOOT obsadil:
1. místo v České republice v kategorii retail
1. místo v České republice celkově
1. místo v rámci regionu střední a východní Evropy v kategorii retail
18 . místo v rámci EU v kategorii retail
39. místo v rámci regionu střední a východní Evropy celkově