O ZOOTu

ZpětProfil ZOOTu

Klíč k srdci zákazníka? Omni-channel koncept, data a láska.

Vznikli jsme v Praze a kromě Česka se soustředíme na další země Střední a Východní Evropy (pro začátek na Slovensko a Rumunsko). Věříme, že jsme rozluštili tajemství, jak dělat módu jinak. ZOOT totiž razí unikátní omni-channel koncept, který spojuje to nejlepší z online a offline světa do jednoho rychle rostoucího lovebrandu. Abychom to upřesnili – nejrychleji rostoucího retail brandu v ČR (podle Inc. Magazine). V hlavě nám neleží jen technologické inovace, ale především naši zákazníci. Okolo nich se točí všechno, co děláme. Díky tomu je náš index zákaznické spokojenosti jeden z nejvyšších na světě.

1.
VYBERTE SI Z VÍC NEŽ
300 ZNAČEK
2.
OBJEDNEJTE SI VÍC VELIKOSTÍ
A TYPŮ BEZ PLACENÍ
3.
VYZKOUŠEJTE SI VŠE NA JEDNÉ
Z NAŠICH VÝDEJEN RADOSTI
4.
ZAPLAŤTE JEN TO,
CO VÁM SEDNE
zoot_magazin

Časopis ZOOT

Archiv

Management

Lukáš Uhl

Lukáš Uhl

CEO

Jako CEO DámeJídlo.cz, jedničky na českém trhu s rozvozem jídla, dokázal během let 2013 až 2016 ztrojapůlnásobit obrat a celou firmu dovést k úspěšnému exitu, který majitelům vynesl několik set milionů korun. Během prvního roku transformace módní značky Pietro Filipi firmu vyvedl z hluboké krize a otočil ji do růstu. Jako COO obměnil vyšší management, vylepšil systém odměňování a vyjednal lepší podmínky s řadou dodavatelů.

Robert Vojáček

Robert Vojáček

Ředitel pro růst

V roce 2018 se podílel na transformaci značek Pietro Filipi a Kara jako šéf marketingu, produktu a IT. Vedl přeměnu značek, s výrazným zaměřením na výkonnostní marketing, tvorbu obsahu a sociální sítě. Během jeho působení vzrostly tržby z e-commerce o více než 100%. Má zkušenosti také z českého startupu Liftago. V roce 2015 založil vlastní úklidovou aplikaci LidskáSíla.cz.

Martin Šporcl

Martin Šporcl

Obchodní ředitel

V letech 2004 až 2016 pracoval pro americký brand s českými vlastníky Time Out. Na starost měl distribuci zboží a později celé nákupní a obchodní oddělení. Během jeho působení firma úspěšně expandovala do desítky zemí ve východní i západní Evropě a zpětinásobila svůj obrat. V roce 2017 nastoupil do Pietro Filipi jako výrobní ředitel. Během svého působení vytvořil novou produktovou strategii a sortimentní plán.

Lucie Zdražilová

Lucie Zdražilová

CFO

V letech 2013 až 2018 byla finanční ředitelkou Dámejídlo.cz. Pod jejím vedením se povedlo plně automatizovat účetní a interní procesy, které přinesly společnosti řadu úspor. Posléze nastoupila na stejnou pozici v Pietro Filipi. Je absolventkou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, v oboru Ekonomika managementu podniku. V ZOOTu má jako CFO na starosti především nastavení jasných pravidel finančního řízení celého provozu firmy včetně důsledné kontroly nákladů.

Hodnoty

Šířit radost je běh na dlouhou trať. Ale když věříte v to, co děláte, je to ten nejšťastnější běh. ZOOT není jen o prodávání oblečení. Nabízíme našim zákazníkům i zaměstnancům hřiště, na kterém si můžou splnit ta nejtajnější přání.

Optimismus je klíč. Baví nás, co děláme, a milujeme, jak to děláme. Tím pádem si užíváme každý moment našeho života. Šíříme radost směrem k zákazníkům i mezi sebou navzájem.

Týmjako jeden muž (a jedna žena) bojujeme proti stereotypům a každodenní rutině. Naši zaměstnanci nejsou bezchybné stroje, ale lidi s vlastní duší a stylem, kteří se nebojí tvrdé práce.

Energie je to, co nás pohání. Nejlepší myšlenky přijdou mimo pracovní dobu a někdy se zdá, že celý svět leží na našich bedrech. Naštěstí jsme srdcaři a právě z tohoto místa pochází ta nejsilnější energie, která člověka žene kupředu. Dobře to víme a řídíme se tím.

Inovace jsou něčím, v co silně věříme. Přinášet čerstvé impulsy do lidských životů je podle nás velmi důležité. Když něco vymýšlíme a tvoříme, tak máme vždy na paměti, že chceme svět (i sami sebe) posouvat s úsměvem na tváři a dělat to jinak než většina.

Kreativita z nás čiší a žene nás kupředu. Věříme, že různé maličkosti lidi rozesmějí a vytrhnou je z každodennosti, a proto si s nimi každý den dost vyhrajeme. Nakonec, my všichni bychom si měli víc hrát a stále (se) něčím překvapovat. A tak chodíme, tancujeme, zpíváme a kreslíme tak, abychom věci viděli v jiném světle, než se zdají být.

Seznamte se se ZOOTem, omni-channel konceptem, který šíří radost.

Výdejny radosti