O ZOOTu

ZpětProfil ZOOTu

Klíč k srdci zákazníka? Omni-channel koncept, data a láska.

Vznikli jsme v Praze a kromě Česka se soustředíme na další evropské země (Bulharsko, Chorvatsko, Maďarsko, Německo, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko). Věříme, že jsme rozluštili tajemství, jak dělat módu jinak. ZOOT totiž razí unikátní omni-channel koncept, který spojuje to nejlepší z online a offline světa do jednoho lovebrandu. V hlavě nám neleží jen technologické inovace, ale především naši zákazníci, respektive zákaznice. Okolo nich se točí všechno, co děláme. A i díky tomu je náš index zákaznické spokojenosti jeden z nejvyšších na světě.

Nelíbí? Nesedí? Nevadí. Na rozmyšlenou máte 2 měsíce.
Stahujte ZOOTí aplikaci. Pro iOS i Android.
Zkuste si to u nás rovnou při vyzvednutí (po celé ČR).
Objednávky odesíláme už v ten samý den.

Management

380x500 5

David Štěpánek

CEO

V české e-commerce se pohybuje od roku 2010. Stojí za úspěšnými módními značkami UrbanStore a BIBLOO, které se v roce 2021 sdružily společně se ZOOTem a Different do největší české fashion e-commerce skupiny Digital People a.s. Dnes z pozice CEO a člena správní rady skupinu řídí a je zodpovědný za strategii a budování pozice klíčového hráče regionu.

380x500 4

Zdeněk Pošíval

Chief Commercial Officer

Své působení v módě začal hned po vysoké škole v roce 2002 pod křídly firmy adidas. Pro ikonické 3 pruhy pracoval nejdřív jako key account manager v sekci footwear a teamsport. Už tady mu bylo jasné, že týmovost a sportovní módní svět bude to pravé. Proto v roce 2007 přijal výzvu a začal pracovat pro Alpine Pro. Jestli si pamatujete zlato-bílou olympijskou kolekci, tak to byla jeho práce 🙂 Brzy se pak stal obchodním ředitelem celé značky Alpine Pro. V roce 2016 se pak přesunul na pozici CEO dalšího českého matadora sportswearu – SAM73. A v roce 2022 konečně přijal výzvu od Digital People na pozici CCO.

380x500 6

Jaroslav Kaucký

Chief Marketing Officer

V prostředí e-commerce se pohybuje více než 10 let. Vyzkoušel si oblast médií, výkonností agenturu i stranu klienta. Spolupracoval se společnostmi jako Ikea nebo Tescoma. V roce 2018 zakotvil v oblasti módy – nejdříve v rámci značky Urban Store, o dva roky později si pod svá křídla přibral i Bibloo a v roce 2021 také ZOOT. Jako CMO Digital People řídí marketing celé skupiny s orientací na výkonnostní marketing.

380x500 2

David Šandera

Chief Technology and Product Officer

Studoval pražskou VŠE a estonskou Tallinn University of Technology. Od roku 2014 pracoval jako product manager pro cloud a SAAS služby v O2 – byli např. první český reseller Office 365. V roce 2017 pak přesedlal do ZOOTu a dělal postupně analytika a head of product – na starosti měl na začátku hlavně interní systémy (skladové, pokladní, výdejny apod.). V té době se spouštěla první ZOOTí mobilní appka a otevíral první velký store v Centru Černý Most. Od roku 2019 dělal v Mall Group senior product managera a na starosti měl oblast logistiky a retailu. V rámci MG pod to spadal nejen Mall, ale taky CZC, Vivantis nebo Uloženka (později WeDo). Tehdy se řešilo, jak zoptimalizovat doručování marketplace objednávek a konsolidovat je, nebo se otevíralo logistické centrum ve Slovinsku. Řešil také naroubování Mall procesů na Allegro při jeho vstupu do ČR. Od roku 2021 je pak zpátky v ZOOTu na pozici CTPO. Řešil systémově prakticky všechny merge (ZOOT + Different, potom ZOOT + BIBLOO & Urban Store) a má na starosti R&D oddělení – vývoj, produkt & UX, projekty, datové analytiky a ICT.

380x500 1

Jakub Pavlíček

Warehouse Manager

V ZOOTu je od roku 2016, kdy začínal jako brigádník ve skladu, kde se postupně seznámil se všemi procesy. Následně se připojil do office týmu, kde po krátké době převzal vše, co souvisí s dopravou a zodpovídal za nastavení a udržování distribuční strategie. Od roku 2022 pak zodpovídá za celou logistiku ZOOTu a Bibloo.

Hodnoty

Šíření radosti je běh na dlouhou trať. Ale když věříte v to, co děláte, je to ten nejšťastnější běh. ZOOT není jen o prodávání oblečení. Nabízíme našim zákazníkům i zaměstnancům hřiště, na kterém si můžou splnit ta nejtajnější přání.

Optimismus je klíč. Baví nás, co děláme, a milujeme, jak to děláme. Tím pádem si užíváme každý moment našeho života. Šíříme radost směrem k zákazníkům i mezi sebou navzájem.

Týmjako jeden muž (a jedna žena) bojujeme proti stereotypům a každodenní rutině. Naši zaměstnanci nejsou bezchybné stroje, ale lidi s vlastní duší a stylem, kteří se nebojí tvrdé práce.

Slušení je v móde přece jen ten hlavní faktor. A ZOOT ho má přímo v claimu. Každý má svůj styl a každý se chce líbit – my jsme tu od toho, abychom to zařídili. Co nejjednodušeji, nejpohodlněji a nejpříjemněji.

Inovace jsou něčím, v co silně věříme. Přinášet čerstvé impulsy do lidských životů je podle nás velmi důležité. Když něco vymýšlíme a tvoříme, tak máme vždy na paměti, že chceme svět (i sami sebe) posouvat s úsměvem na tváři a dělat to jinak než většina.

Kreativita z nás čiší a žene nás kupředu. Věříme, že různé maličkosti lidi rozesmějí a vytrhnou je z každodennosti, a proto si s nimi každý den dost vyhrajeme. Nakonec, my všichni bychom si měli víc hrát a stále (se) něčím překvapovat. A tak chodíme, tancujeme, zpíváme a kreslíme tak, abychom věci viděli v jiném světle, než se zdají být.

Seznamte se se ZOOTem, omni-channel konceptem, který šíří radost.