OCENĚNÍ

 

 

12.9. 2017

 

ZOOT je dvacátá nejoblíbenější firma v České republice z pohledu zákaznického servisu

 

 

Největší poradenská a auditorská firma v České republice KPMG, zkoumala stav české zákaznické zkušenosti. Sběr dat pro studii „Fair play: 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku 2017“ probíhal v první čtvrtině roku 2017 na pětitisícovém vzorku populace. Respondenti hodnotili celkem 220 značek v devíti odvětvích.

 

 

ZOOT v žebříčku nejoblíbenějších firem v České republice z pohledu zákaznické spokojenosti obsadil celkem dvacáté místo. Odvětví retailu obsadilo celkově druhé místo z devíti.

 

Kompletní výsledky jsou ke stažení na  www.nejlepsi.cx

 

KPMG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.6.2017

 

ZOOT získal druhé místo na evropském Global E-commerce Summitu v Barceloně

 

13. června 2017 se ve španělské Barceloně konalo finále Global E-commerce Awards 2017, kde jsou již devátým rokem vyhlašovány ty nejinovativnější projekty a setkávají se zde podnikatelé zastupující různé segmenty, e-commerce experti i zástupci zavedených firem. ZOOT jako jediný reprezentant za Českou republiku získal druhé místo.

 

V říjnu 2016 se stal ZOOT vítězem třetího ročníku APEK E-commerce Awards, kterou od roku 2014 pořádá Asociace pro elektronickou komerci. Díky tomu se stal jediným zástupcem reprezentujícím Českou republiku na letošním červnovém evropském Global E-commerce Summitu, kde se v rámci své kategorie spolu s dalšími evropskými projekty ucházel o cenu European Entrepreneurial Awards.

 

 

 

Bez názvu

 

 

 

 

 

 

 

10.4.2017

 

Dle Financial Times je ZOOT je 43. nejrychleji rostoucí evropská firma

 

 

Anglický mezinárodní deník Financial Times zveřejnil žebříček tisíce nejrychleji rostoucích evropských firem. ZOOT obsadil 43. místo a jako zástupce jedné ze čtyř českých firem se umístil nejlépe.

 

Mezi tisícovkou evropských firem, které dosáhly mezi roky 2012 a 2015 největšího procentuálního růstu tržeb, byl ZOOT dle odvětví také šestým nejrychleji rostoucím e-commerce zástupcem a zároveň na druhém místě v porovnání s dalšími zeměmi CEE regionu.

 

 

FT1000            Financial times_žebříček

 

 

 

 

 

4.4.2017

 

ZOOT na Slovensku zvítězil v prestižní soutěži ShopRoku 2016

 

 

ZOOT.sk obstál v obrovské konkurenci e-commerce projektů na Slovenském trhu. Výsledky osmého ročníku soutěže ShopRoku 2016, kterou vyhlašuje Heureka, jsou jasné. Slovenský ZOOT se postavil na stupínek vítězů společně s takovými giganty jako je Mall.sk nebo Notino.sk.

 

Vítězné e-shopy byly oceněny na slavnostním předávání cen, které proběhlo v Bratislavě. I tento rok se soutěžilo ve třech kategoriích: Cena Kvality, Cena Popularity a Cena Heureky, která je udělována na základě hodnocení odborné poroty.

 

shoproku 2016        Screen Shot 2017-04-04 at 14.03.35

 

 

 

 

 

24.10.2016

 

ZOOT jako šestá nejdynamičtěji rozvíjející se technologická firma ve střední a východní Evropě

 

 

Podle žebříčku Deloitte Technology Fast 50, který sleduje růst technologických firem ve střední a východní Evropě, patří ZOOT do první desítky těch nejúspěšnějších.

 

Fakt, že mladé softwarové firmy nebo e-shopy ze střední a jihovýchodní Evropy zažívají v posledních letech raketový růst, dokládají výsledky žebříčku Technology Fast 50, který letos již po sedmnácté sestavila firma Deloitte na základě obchodních informací z 11 zemí střední a jihovýchodní Evropy. Českou republiku reprezentovalo sedm firem, přičemž největší český online obchod s módou ZOOT, obsadil šesté místo.

 

Pro kvalifikaci do hlavního žebříčku Technology Fast 50 museli účastníci splnit několik kritérií včetně ročních výnosů společnosti dosahujících minimálně 50 tisíc eur v každém roce v posledních čtyřech letech, sídlo firmy v jedné ze zemí střední a východní Evropy či vlastnickou strukturu, která vylučuje většinově vlastněné dceřiné společnosti strategických subjektů.

 

 

 

IMG_2508 2       Tabulka

 

 

 

 

 

6.10.2016

 

ZOOT jako nejinovativnější počin roku. Zvítězil v E-commerce Awards

 

 

Největší český online obchod s módou ZOOT.cz byl v rámci třetího ročníku E-commerce Awards 2016 vyhlášen nejinovativnějším a nejoriginálnějším počinem v oblasti českého e-commerce pro rok 2016. V příštím roce bude ZOOT reprezentovat Českou republiku na celoevropském klání Global E-Commerce Summit v Barceloně.

 

„Čtyři roky usilovně pracujeme na tom, abychom našim zákazníkům přinášeli nejlepší službu co nejpříjemnější formou. Jsme rádi, že naše osobité pojetí obchodu i stylu komunikace slaví úspěch a že se nyní dočkalo i ocenění z řad odborníků. Nesmírně si této prestižní ceny vážíme,“ uvedl spoluzakladatel ZOOTu Ladislav Trpák při přebírání trofeje.

 

Vítěze již potřetí určila odborná porota složená z výkonného ředitele a členů předsednictva Asociace pro elektronickou komerci (APEK) během konference E-Business Forum. „Hlavní roli při posuzování jednotlivých firem sehrála jejich inovativnost a originalita v rámci e-komerce. ZOOT reprezentuje dynamicky rostoucí segment prodeje oblečení a současně přináší na trh řadu novinek a neobvyklých řešení. Věříme, že firma je unikátní v celoevropském měřítku a díky tomu bude skvěle reprezentovat Českou republiku v rámci osmého ročníku European E-commerce Awards,“ zhodnotil Jan Vetyška, výkonný ředitel APEK.

 

Po čtyřech letech fungování má ZOOT téměř 500 zaměstnanců. Unikátní omnichannel koncept kombinující online nákupy s kamennými zkoušírnami – tzv. Výdejnami radosti – za tu dobu rozšířil také na slovenský a rumunský trh. „Celkově v tuto chvíli provozujeme 33 Výdejen radosti: 17 v České republice, 7 na Slovensku a 9 v Rumunsku. Do konce roku plánujeme otevřít dalších 6-7 výdejen,“ dodává Ladislav Trpák.

 

V roce 2015 dosáhl ZOOT rekordních tržeb ve výši 450 milionů korun. V porovnání s předchozím rokem firma více než zdvojnásobila svůj obrat. Tržby největšího českého hráče v oblasti internetového prodeje módy v roce 2014 činily 180 milionů korun.

 

 

ZOOT_E-commerce Awards 2016

 

 

 

 

 

24.5. 2016

 

ZOOT získal ocenění Czech Superbrands 2016

 

 

Superbrands je jedním z nejuznávanějších celosvětově působících programů hodnocení obchodních značek. Hodnocení a nominace značek na ceny Superbrands probíhá na základě identických kritérií v téměř 90 zemích světa včetně České republiky.

 

Titul Superbrands je znakem speciálního postavení na lokálním trhu a ZOOT se stal jednou z mála spotřebitelských značek působících na českém trhu, které na základě přísných kritérií ocenění Superbrands 2016 získaly. O udělení tohoto titulu rozhodla v rámci vícekolového výběrového řízení v závěrečné fázi odborná komise Brand Council složená z expertů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu.

 

 

superbrands

 

 

 

 

 

4.5.2016

 

Instagram ZOOTu zvítězil v soutěži Fénix Content Marketing

 

 

Instagram ZOOTu získal cenu za první místo v kategorii Sociální profil a kampaň na třetím ročníku soutěže Fénix Content Marketing.

 

 

Fenix_Instagram-215x300

 

 

 

 

 

4.5. 2016

 

ZOOT se se svou kampaní #zazitveci získal první cenu na soutěži Fénix Content Marketing

 

 

Podzimní kampaň ZOOTu #zazitveci zvítězila v  kategorii Online content kampaň na třetím udílení cen soutěže Fénix Content Marketing.

 

 

Fenix_kampan-218x300

 

 

 

 

 

24.2.2016

 

ZOOT mezi nejrychleji rostoucími firmami v Evropě

 

 

ZOOT, největší český hráč v oblasti internetového prodeje módy, meziročně více než zdvojnásobil své tržby na 451 milionů korun. ZOOT plánuje udržet stejné tempo růstu (tedy minimálně 100% navýšení obratu) i nadále, přičemž předpokládaný obrat v roce 2016 překoná hranici 1 miliardy korun.

 

Potvrdil raketový růst společnosti i prestižní žebříček magazínu Inc. 5000, který každoročně vyhodnocuje nejrychleji rostoucí firmy v rámci Evropy. Mezi 5000 nejrychleji rostoucími evropskými společnostmi ZOOT obsadil:

1. místo v České republice v kategorii retail

1. místo v České republice celkově

1. místo v rámci regionu střední a východní Evropy v kategorii retail

18 . místo v rámci EU v kategorii retail

39. místo v rámci regionu střední a východní Evropy celkově

 

inc5000europe-300x111

 

 

 

 

 

8.2.2016

 

ZOOT jednou z nejperspektivnějších českých značek

 

Podle aktuální studie Ogilvy & Mather patří ZOOT do první desítky nejperspektivnějších českých značek.

 

 

logo-300x75