21.
Duben
2017
Časopis ZOOT zvítězil v soutěži Zlatý středník
Každoroční soutěž firemních médií Zlatý středník se letos konala již po patnácté. Během slavnostního vyhlášení,…
Novinky
Superbrands je jedním z nejuznávanějších celosvětově působících programů hodnocení obchodních značek. Hodnocení a nominace značek na ceny Superbrands probíhá na základě identických kritérií v téměř 90 zemích světa včetně České republiky.
Titul Superbrands je znakem speciálního postavení na lokálním trhu a ZOOT se stal jednou z mála spotřebitelských značek působících na českém trhu, které na základě přísných kritérií ocenění Superbrands 2016 získaly. O udělení tohoto titulu rozhodla v rámci vícekolového výběrového řízení v závěrečné fázi odborná komise Brand Council složená z expertů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu.